15 حمزه سید الشهداء

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نصرالله پژمان‌فر  در همایش بزرگ بصیرت و روشنگری در مسجدالاقصی مشهد در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج 15 حمزه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب ما این است که تهدیدهای زیادی را به فرصت تبدیل کرده، رشد سیاسی مردم و رهبری امام تهدیدهای غرب و شرق را نه تنها به فرصت تبدیل کرده، بلکه ظرفیت‌های نظام را بالا برد.



ادامه مطلب ...

 به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال 57 تاکنون که 34 سال از آن زمان می گذرد، بارها به بهانه مختلف از سوی کشورهای غربی به خصوص آمریکا و کشورهای اروپایی مورد تحریمهای مختلف اقتصادی قرار گرفته است. تحریم هایی که هدفشان از پای‌درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

خبرنگار فارس در این گزارش نگاهی داشته است به تحریمهایی که ایران در طول مدت این 34 سال با آنها دست و پنجه نرم کرده است.



ادامه مطلب ...

 سه سال قبل در چنين روزي (3 بهمن 88) وحيد يامين پور مجري برنامه تلوزيوني ديروز، امروز،‌ فردا در گفتگو با هفته نامه پنجره، گفت: "مهمترين مشكل بنده در اين برنامه، دعوت از ميهمانان برنامه و علي‌الخصوص چهره‌هاي اصلاح‌طلب است. ما براي برنامه‌اي كه آقاي شريعتمداري يكي از ميهمانان بودند، از شش يا هفت نفر از چهره‌هاي سياسي شاخص اصلاح‌طلب مثل آقايان تابش، دكتر خباز، مسجدجامعي، مجيد انصاري و چند تن ديگر دعوت كرديم و اين دوستان دعوت ما را رد كردند."



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

با سلام .به وبلاگ 15 حمزه سیدالشهدا خوش آمدید. ما را از نظرات و پیشنهاد های یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 15 hamze و آدرس hamze15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 30677
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1